Translate

22 sierpnia 2019

Książka zaakceptowana!

Witajcie ^_^

Książka właśnie została zaakceptowana i wkrótce trafi do sprzedaży! Nie mogę się doczekać, aż dostanę w łapki własny egzemplarz, ale najbardziej nie doczekam się waszych opinii ;) Przypominam, że książkę - od deski do deski - robiłam prawie całkiem sama. Skład tekstu, korekta - wszystko co związane z samym tekstem robiłam sama, więc mam nadzieję w razie czego na choć lekką wyrozumiałość na niedopatrzenia, jeśli takie znajdziecie ^^' Okładkę zaś stworzyły dla mnie dwie cudowne dziewczyny: Karolina "Naru" Piasecka oraz Anna "Karuta" Bylica, znana z bloga "Por no Foto" :)

Dziękuje też całej grupie Sukoshi Kurushimi http://sukoshi-kurushimi.pl/ekipa.html - za wsparcie nie tylko mentalne ale i słowne. Tylko dzięki wam doszłam aż tutaj ^_^ <3

Pozdrawiam wszystkich i do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz